OBS – Forlænget fortrydelsesret ved julegaver! Ved køb af julegaver (gælder alle ordrer afgivet fra 1/11 og frem til d. 23/12 har du 14 dages fortrydelsesret fra d. 24. december. Husk at læse hele afsnittet om fortrydelsesret her på siden.
Hvem er vi?
Vores webstedadresse er: https://hejsletdesign.dk
Firmaoplysninger:
Hejslet ApS
Højlundsvej 12,
9750 Østervrå
CVR: 42 70 12 03
Kontaktoplysninger:
E-mail: info@hejsletdesign.dk
Sådan handler du hos os:
For at foretage et køb hos os skal du igennem 5 trin:
- Find den eller de varer, du ønsker, og læg dem i kurven. Gå herefter til kurven
- Indtast dine personlige oplysninger
- Vælg forsendelses- og betalingsmetode
- Læs og accepter vores handelsbetingelser og personlivspolitik
- Tjek at alle oplysninger er korrekte og godkend købet
På webstedet kan du kun bestille varer ved at gennemføre en ordre via webshoppen, vi vil dog gerne være behjælpelige med at oprette din ordre, hvis du ønsker det. I så fald kan vi kontaktes på info@hejsletdesign.dk.
Betalingsmetoder:
På webstedet kan du betale med følgende kort: Visa/Dankort, Visa, MasterCard og MobilePay. Der pålægges ikke kortgebyrer.
Beløbet for varerne trækkes først når varerne er afsendt. Hvis du har valgt at afhente din varer på vores lager, vil betalingen først blive trukket, når varerne er klar til afhentning.
Der kan aldrig trækkes et større beløb end det, du har godkendt ved din bestilling/betaling.
Levering
Din ordre afsendes med GLS, PostNord eller DAO. Vi tilbyder levering til din privat/erhvervsadresse eller pakkeshop, og du har mulighed for at vælge forsendelsesmetode og fragtfirma ved bestilling. I tilfælde af, at der ikke er valgt fragtfirma ved en forsendelsesmetode, forbeholder vi os retten til at vælge fragtselskabet.
Leveringstiden er 2-5 arbejds-/hverdage for lagervarer. Dog må der forventes op mod yderligere 14 dage, hvis varen ikke er på lager og skal fremstilles. Vi bestræber os på at holde dig informeret om leveringstid, men du er velkommen til at kontakte os på info@hejsletdesign.dk.
Fragtpriserne fremgår ved bestilling og er afhængige af, hvilken forsendelsesmetode og fragtfirma, du vælger.
Du kan gratis vælge at afhente din ordre på vores fysiske adresse (se adresse ved bestilling).
Fortrydelsesret
Når du handler hos os, har du som forbruger 14 dages fortrydelsesret.
Fortrydelsesfristen udløber 14 dage efter den dag, du har modtaget din vare. Hvis du har bestilt flere forskellige varer i én ordre, men de leveres enkeltvist, løber fristen fra den dag, hvor du har modtaget din sidste vare.
Fristen indebærer, at du har 14 dage fra modtagelsen til at give os besked om, at du vil fortryde dit køb.
Du kan sende en mail til info@hejsletdesign.dk, hvis du ønsker at fortryde købet. Husk at tilføje dit ordrenummer.
Du kan IKKE fortryde købet ved at nægte at modtage varen eller ved ikke at afhente varen ved udleveringsstedet eller på vores glasværksted. I så fald vil der i forbindelse med genfremsendelsen af varen blive pålagt kunden at betale omkostningerne, jf. gældende lovgivning.
Ved køb af julegaver (gælder alle ordrer afgivet fra 1/11 og frem til d. 23/12 har du 14 dages fortrydelsesret fra d. 24. december.
Reklamationsret
Vi tilbyder 24 måneders reklamationsret på alle vores lagervarer, inklusiv skaffevarer/restordrer. Der er ikke fortrydelsesret på specialopgaver/specialfremstillede varer, herunder også varer med tydeligt, personligt præg (f.eks. navn). Du skal som udgangspunkt altid reklamere inden for rimelig tid, hvilket er inden 2 måneder efter, at du har konstateret fejlen eller manglen.
Fortrydelse af en del af købet
Hvis du har købt flere varer hos os, har du mulighed for at sende én eller flere varer retur, selvom de er købt i én ordre.
Bemærk at du ikke får fragtomkostningerne retur, hvis du fortryder en del af dit køb.
Returnering
Hvis varen har mistet værdi, og det skyldes, at du har brugt den på en anden måde end hvad der var nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer, kan du kun få en del af købsbeløbet tilbage. Beløbet du kan få tilbage afhænger af varens handelsmæssige værdi, og i visse tilfælde kan det betyde, at du kun kan få fragtomkostningerne tilbage.
Vi anbefaler, at du sender varen retur i den originale emballage. Hvis den originale emballage mangler, kan det muligvis medføre en værdiforringelse af varen.
Tilbagebetaling af købsbeløbet
Hvis du fortryder dit køb, får du dine penge tilbage. Hvis varen er værdiforringet, fratrækker vi det beløb, du hæfter for.
Vi refunderer betalingen modtaget fra dig, herunder leveringsomkostninger (det gælder dog ikke ekstra leveringsomkostninger i de tilfælde, hvor du har valgt en anden leveringsform, end den billigste form for standardlevering, vi tilbyder), senest 14 dage fra den dag, hvor vi har modtaget din besked om, at du vil fortryde aftalen.
Vi tilbagefører pengene med samme betalingsmiddel, som du benyttede ved købet, medmindre vi har aftalt andet.
Vi kan tilbageholde betalingen indtil, vi har modtaget varen, medmindre du sender os dokumentation for at have returneret den.
Varer sendes retur til
Hejslet ApS
Højlundsvej 12,
9750 Østervrå
Danmark
Vi modtager kun pakker, som sendes direkte til adressen.
Du kan også fortryde købet ved at giv os besked på info@hejsletdesign.dk og aflevere den personligt på ovenstående adresse.
Reklamationsret
Når du handler hos os som forbruger, gælder købelovens regler for varekøb. Det betyder, at du har 24 måneders reklamationsret.
Hvis din reklamation er berettiget, betyder det, at du enten kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller et afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation.
Du skal reklamere inden for rimelig tid efter, at du har opdaget fejlen. Hvis du reklamerer inden for to måneder efter, at fejlen er opdaget, vil reklamationen altid være rettidig.
Er reklamationen berettiget, refundere vi dine (rimelige) fragtomkostninger. Varen skal altid sendes tilbage i forsvarlig emballage. Husk også at få en kvittering for afsendelse, så vi kan tilbagebetaline dine fragtomkostninger.
Persondatapolitik
Vi bruger dine oplysninger til at behandle din ordre. Læs mere i vores privatlivspolitik omkring hvilke data, vi indsamler og anvender.
Klageadgang
Hvis du som forbruger vil klage over dit køb, skal du kontakte os på info@hejsletdesign.dk
Hvis det ikke lykkes os at finde en løsning, kan du sende en klage til:
Center for Klageløsning
Nævnenes Hus
Toldboden 2
8800 Viborg
www.forbrug.dk
Har du bopæl i et andet EU-land end Danmark, kan du klage til EU-Kommissionens online klageportal her; http://ec.europa.eu/odr
Handelsbetingelser revision 1.0 (Last updated May 21, 2022).